جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

پوشش ضد حریق چیست و انواع آن کدام است؟

۳ بازديد
خسارات و صدمات جانی و مالی ناشی از آتش سوزی‌ها در سال‌های اخیر باعث به وجود آمدن تحولات بزرگی در صنعت ساختمان سازی شده است. برای مثال یکی از مهم‌ترین تدابیر امنیتی در ساخت بناهای جدید استفاده از پوشش ضد حریق یا فایر پروف است که به واسطه استفاده از آن آسیب پذیری اجزای ساختمان در برابر آتش تا حد چشمگیری کاهش می‌یابد. پوشش ضد حریق انواع و کاربردهای متفاوتی دارد که در این مقاله به توضیح اینکه پوشش ضد حریق چیست و انواع آن کدام است می‌پردازیم. اگر شما هم درباره نحوه عملکرد این عایق پرکاربرد و نجات بخش کنجکاو هستید با ما همراه باشید.
پوشش ضد حریق چگونه عمل می‌کند؟
برای درک بهتر  عملکرد پوشش‌های ضد حریق ساختمانی مشتعل و در حال سوختن را تصور کنید که جمعیت زیادی درون آن حبس شده‌ اند. هیچ راه فراری برای هیچ یک از افراد داخل ساختمان وجود ندارد و شعله‌های آتش هر لحظه عظیم‌تر می‌شوند. لحظات شروع آتش سوزی تا زمان رسیدن آتش نشانان به صحنه و مهار آتش، دقایق حساس و تعیین کننده‌ای هستند که می‌توانند مرگ و زندگی افراد درون ساختمان را تحت تاثیر خود قرار دهند.
فرض کنید تمام تدابیر امنیتی در ساخت این بنا رعایت شده و دیوارهای آن به پوشش ضد حریق مجهز است. در این صورت تمام افراد شانس بسیار بیشتری برای زنده ماندن دارند و چه بسا آتش سوزی خسارات مالی کمی برای ساکنان به بار بیاورد. دلیل این مسئله دفاع از ساختمان توسط پوشش ضد حریق در برابر آتش و به تعویق انداختن تخریب آن می‌باشد. این عایق‌ها در طی تماس با شعله‌های آتش متورم می‌شوند و از این طریق به عنوان یک سد دفاعی از رسیدن آتش به اسکلت داخلی ساختمان جلوگیری می‌کنند.
پوشش ضد حریق
چرا باید از پوشش ضد حریق استفاده کنیم؟
با توجه به مثال بالا متوجه می‌شویم که با استفاده از پوشش ضد حریق می‌توانیم تخریب ساختمان را به مقدار زیادی به تاخیر بیاندازیم. در برخی موارد دیده شده که این عایق تا پنج ساعت نیز از سازه محافظت کرده است. این مدت زمان به قدری با ارزش است که می‌تواند جان ده‌ها تا هزاران نفر را تا رسیدن آتش نشانان به محل حادثه حفظ نماید. برخی از مزایای دیگر استفاده از پوشش ضد حریق شامل موارد زیر است:
  • مقاوم سازی بدنه و اسکلت اصلی ساختمان
  • کاهش خسارات مالی و هزینه‌های ناشی از ترمیم مجدد
  • قابلیت نسب و اجرای آسان و با هزینه معقول
  • امکان استفاده در تمام بناهای جدید و قدیمی
  • مقاوم نسبت به ضربه و تغییرات ناگهانی آب و هوا
بیشتر بخوانید  سیستم اطفا حریق آیروسل (Aerosol)
 
پوشش ضد حریق
موارد استفاده از پوشش ضد حریق
با توجه به اینکه صاحبان ساختمان در تلاش اند تا در جهت ایمن سازی هرچه بیشتر بنا قدم بردارند استفاده از عایق ضد حریق می‌تواند گزینه مناسبی باشد. اما سوال اساسی این است که استفاده از پوشش ضد حریق برای همه ساختمان‌ها ضروری است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که استفاده از این عایق برای ساختمان‌های مسکونی و بناهایی با مساحت کم ضرورت زیادی ندارد. به طور کلی مهندسان از این پوشش‌ در ساخت موارد زیر استفاده می‌کنند:
  • معادن بزرگ زیرزمینی
  • ساختمان‌های تجاری و اداری بزرگ
  • پاساژها و ساختمان‌های پر تردد
  • پالایشگاه‌های نفت و پتروشیمی
  • انبار و سوله‌های مخصوص نگهداری اجناس
  • مجتمع‌های مسکونی بزرگ و با تعداد واحدهای زیاد
پوشش ضد حریق
انواع پوشش ضد حریق کدام اند؟
عایق‌های ضد حریق انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها در محل و سازه‌ی مناسب خود استفاده می‌شوند. برای مثال نمی‌توان از پوشش‌های مخصوص معادن به عنوان عایق ساختمان مسکونی استفاده کرد. همچنین پوشش فایرپروف در سوله ها نیز با نوعی که در پالایشگاه‌های نفتی استفاده می‌شود تفاوت بسیار زیادی دارد. به همین ترتیب تمام انواع پوشش ضد حریق کاربرد و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. در ادامه با پرکاربردترین انواع عایق‌های آتش آشنا می‌شویم.
پوشش سیمانی
احتمالا به خاطر نام این عایق تصور می‌کنید که با عایقی از جنس سیمان سر و کار داریم اما این پوشش هیچ شباهتی به سیمانی که همه‌ ما در ساختمان سازی با آن آشنا هستیم ندارد. در واقع شیوه اجرای پوشش ضد حریق سیمانی به صورت اسپری کردن روی سازه‌های فلزی و بتنی است. با استفاده از این عایق تنها یک لایه چند میلیمتری به رنگ خاکستری کمرنگ یا سفید روی بنا شکل می‌گیرد که می‌تواند ساختمان را از حرارت بالاتر از 450 درجه نیز حفظ کند.
بیشتر بخوانید  مزایا و معایب رنگ ضد حریق
 
پوشش‌های ضد حریق پایه بور
پوشش‌های بر پایه بود به پوشش‌هایی گفته می‌شود که بر پایه اسید بوریک یا بورات محلول در آب می‌باشند. این عایق ساختمان و به ویژه فراورده‌های چوبی موجود در بنا را از حرارت بالا حفظ می‌کند. هرچه میزان بورات محلول در آب بیشتر باشد مقاومت این پوشش در برابر آتش نیز بیشتر است به طوریکه در برخی موارد توان تحمل تا دمای 530 درجه را نیز دارد.
پوشش ضد حریق پایه فسفر
پوشش‌هایی که حاوی مقادیر مناسبی از اسید فسفریک هستند برای جلوگیری از بالا رفتن بیش از حد دمای ساختمان در هنگام آتش سوزی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
 
پوشش ضد حریق
پوشش گچی
شیوه اجرای پوشش ضد حریق گچی نیز مانند پوشش سیمانی از طریق اسپری کردن روی سطح بنا است، البته اجرای این عایق به مهارت و تجربه بسیار زیادی احتیاج دارد و آنقدرها که به نظر می‌رسد کار آسانی نیست. این لایه نازک در برخورد با شعله‌های آتش و یا با بالا رفتن دما منبسط می‌شود و به این ترتیب تخریب ساختمان را تا حد زیادی به تاخیر می‌اندازد.
رنگ ضد حریق
رنگ ضد حریق نوعی پوشش فایر پروف است که در لایه خارجی ساختمان قرار می‌گیرد. این رنگ‌ها به صورت لایه نازکی روی سطح خارجی دیوارها کشیده می‌شوند و هنگام برخورد با آتش تغییر شکل می‌دهند و کمی متورم می‌شوند. رنگ‌های ضد حریق قیمت نسبتا بالایی دارند اما جلوه و زیبایی ظاهری بنا را حفظ می‌کنند.
بورد ضد حریق
گران‌ترین نوع پوشش‌های ضد حریق بوردهای فایر پروف هستند. این بردها با ضخامتی بین ده الی سی میلیمتر روی سطح بنا نسب می‌شوند. این عایق نیز مانند موارد دیگر به آسانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مقاومت نسبتا خوبی در برابر آتش دارد.
به طور کلی در نصب و اجرای لایه‌های ضد حریق در یک ساختمان، لایه‌های داخلی‌تر را با مواد مقاومی مثل پوشش گچی و سیمانی و لایه‌های بیرونی تر را با رنگ و برد ضد حریق می‌پوشانند. استفاده از هر کدام از این مواد به بودجه و صلاح دید مهندسین پروژه بستگی دارد. برای تهیه و نسب باکیفیت‌ترین محصولات ضد حریق و همچنین مشاوره تخصصی در این زمینه می‌توانید با کارشناسان با تجربه شرکت آرمان جاوید ماهان در ارتباط باشید.

باربری تهران به تمام نقاط ایران

۳ بازديد

باربری تهران

باربری تهران به تمام نقاط ایران از جمله شهرستان های شمالی، جنوبی، شرقی و غربی کشور به صورت همه روزه در شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار صورت میگیرد و صفر تا صد خدمات مورد نیاز جهت جابه جایی بار از تهران به شهرستان ها در جهان پیمان بار فراهم است که از جمله مهمترین آنها میتوان پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره رایگان، ارسال بار با انواع کامیون ها به سراسر کشور، بیمه نامه و بارنامه معتبر و …. اشاره نمود.

برای حمل باز از مبدا تهران به سراسر کشور انواع ماشین های باریری سبک و سنگین فراهم است و ناوگان حمل بار جهان پیمان بار یکی از کامل ترین و مجهز ترین ناوگانهای حمل بار است که با بهره گیری از مجرب ترین و با سابقه ترین راننده ها به صاحبین بار خدمت رسانی میکند.

باربری تهران به تمام نقاط کشور با خودرو های مجهز و اختصاصی متناسب با ابعاد و حجم بار صورت میگیرد که میتواند تاثیر زیادی در کیفیت باربری، جلوگیری از آسیب به بار و صرفه جویی در هزینه های باربری شما داشته باشد.

باربری تهران به تمام نقاط ایران، حمل بار بین شهری‌ ای است که به طریق مختلفی قابل انجام می باشد. صاحبان بار برای جابجایی بارها یا برای رساندن وسیله‌ای از یک مکان به مکان دیگر، از باربری بین شهری مخصوصا حمل بار تهران به دیگر نقاط ایران استفاده می‌ کنند. البته بیشتر افرادی که از این سبک از حمل و نقل استفاده می‌کنند، افراد بازاری، کاسبان مشاغل آزاد و کارگاه‌هایی که محصولات خاصی را برای مردم آن منطقه یا ناحیه تولید می‌کنند، می‌باشند.

 شرکت جهان پیمان بار ارائه‌ دهنده با کیفیت‌ ترین و ارزان ترین خدمات باربری تهران به شهرهای دیگر می‌باشد. در این مقاله قصد داریم حمل بار تهران به شهرهای دیگر را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

باربری تهران به تمام نقاط ایران
باربری تهران به تمام نقاط ایران

هزینه حمل بار تهران به شهر های دیگر

هزینه حمل بار تحت تأثیر عوامل مختلفی است، بنابراین ارائه قیمت دقیق امکان پذیر نیست. یکی از عوامل تأثیرگذار در هزینه حمل و نقل بین شهر ها، طول مسیر است زیرا هرچه مسافت طی شده بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر است.

مورد دیگر وضعیت آب و هوایی است که باعث کمبود خودروی حمل بار و در نتیجه افزایش هزینه حمل بار عمده می شود. اما با شرکت جهان پیمان بار نگران نباشید و برای آگاهی از هزینه باربری تهران مشهد با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل کنید.

از طریق شرکت جهان پیمان بار می توانید برای حمل بار مشاوره رایگان دریافت کنید. با مشاوره کردن با متخصصان این شرکت می توانید بهترین تصمیم را برای ارسال بار های با مسافت طولانی بگیرید. مشاوره باعث می شود که هزینه حمل بار برای شما کمتر شود.

با توجه به تنوع در کالا هایی که در مسیر حمل می‌ شوند همواره خودرو های مختلفی برای حمل بار های سبک و سنگین مورد نیاز است. جهان پیمان بار با داشتن خودرو های مختلف آماده ارائه خدمات باربری تهران به مشهد می باشد.

هزینه حمل بار تهران به شهر های دیگر
هزینه حمل بار تهران به شهر های دیگر

عوامل موثر بر قیمت حمل بار عبارتند از:

ابعاد و نوع وسیله حمل بار

مهم‌ترین عاملی در قیمت حمل کالا به شهرستان انتخاب وسیله حمل بار است. ابعاد کامیون با توجه به توان خودرو، نوع و وزن کالای موردنظر برای حمل تعیین می‌شود. قطعاً هر چقدر که از وسیله بزرگ‌تری برای حمل بار استفاده کنید به همان مقدار به هزینه‌های تمام‌ شده‌ی باربری افزوده خواهد شد.

هر شرکت حمل ‌و نقلی برای ارائه بهتر خدمات و جلب رضایت مشتری موظف است تا انواع ماشین‌ های حمل بار را متناسب با نیاز مشتری در اختیار آن ها قرار دهد. از این‌ رو شرکت حمل‌ و نقل جهان پیمان بار نیز با داشتن انواع ماشین ‌های حمل بار از نیسان تا کمرشکن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

پس بهتر است ابتدا با دانستن ابعاد و وزن دقیق کالای موردنظر اقدام به انتخاب بهترین وسیله حمل بار برای جابه‌جایی کالای خودتان بکنید.

وزن کالا

تناژ یا همان وزن کالایی که کامیون حمل بار حمل می‌کند نیز ارتباط مستقیمی با قیمت نهایی حمل کالا دارد. به‌ عبارت‌ دیگر هر قدر که وزن کالا کمتر باشد حمل بار ارزان‌ تری را  تجربه می‌کنید.

هزینه حمل بار تهران به شهر های دیگر
هزینه حمل بار تهران به شهر های دیگر

قیمت سوخت

قیمت سوخت مصرفی وسیله حمل بار نیز از جمله عواملی است که بر روی قیمت حمل کالا حمل بار تهران مشهد تأثیر گذار است. با توجه به مسافت، مقدار سوخت مصرفی کامیون حمل بار نیز افزایش می‌یابد. موارد تأثیر گذار دیگری نیز وجود دارد که در مقاله قیمت حمل بار به‌ تفصیل به بررسی آن پرداخته ایم.

روش های باربری تهران به شهرستان

ما در مجموعه جهان پیمان بار همواره در تلاشیم تا بهترین و به روز ترین روش های باربری را برای مشتریان خود فراهم کنیم و جهت ارسال بار از تهران به تمامی نقاط ایران 2 روش کلی وجود دارد که عبارتند از باربری به صورت دربستی  باربری به صورت خرده بار که باید هر کدام از این روش ها را با توجه به نوع بار و حجم آن انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که در حال حاضر جهان پیمان بار تنها از روش باربری دربستی برای ارسال کالا های شما به شهرستان ها استفاده میکند که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

ارسال خرده بار به شهرستان

در باربری به روش خرده بار، کالای شما همراه با بار سایرین در یکی از ماشین های باربری که معمولا ترانزیت و یا خاور است، قرار داده میشود و به مقصد مورد نظر ارسال میشود، این روش باربری که به عنوان کنار باری هم شناخته میشود یک روش باربری مقرون به صرفه برای ارسال بار در حجم کم از تهران به تمامی شهرستان ها است.

برای ارسال بار به روش خرده بار شما باید بار خود را تا باربری های خرده بار شهر خود حمل کنید و بعد از تحویل آن، رسید یا همان بیجک دریافت نمایید و در مقصد باید گیرنده بار به باربری آنجا مراجعه کند و بار را تحویل بگیرد.

باربری هایی که کار خرده بار انجام میدهند در بیشتر شهر ها شعبه دارند و به همین دلیل میتوانید به راحتی این کار را انجام دهید، در تهران باربری های خرده بار در خیابان شوش هستند و اگر بخواهید از تهران به هر کدام از شهرستان ها خرده بار ارسال کنید، لازم است بار خود را تا خیابان های شوش حمل کرده و تحویل باربری مورد نظر دهید.

سرعت ارسال بالا و هزینه ی کمتر، از مزیت های باربری به روش خرده بار است اما ممکن است بار شما در حین جابه جایی آسیب ببیند، بنابراین باید قبل تحویل بار به باربری آن را به خوبی بسته بندی کرده باشید.

حمل بار دربستی از تهران به شهرستان

در باربری به روش دربستی یکی از ماشین های باربری که میتواند، نیسان، خاور، تریلی، تک،جفت و یا کمرشکن باشد با توجه به نوع بار و تناژی که دارد در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما میتوانید تا پرشدن ظزفیت ماشین به آن بار بزنید.

باربری دربستی به این صورت است که کامیون مورد نظر دقیقا در مبدا و مقصد بارگیری شما حضور پیدا میکند و نیازی به مراجعه حضوری به باربری نخواهید داشت و همچنین برای شما بارنامه و بیمه نامه به صورت اختصاصی صادر میشود .

امنیت باربری در روش دربستی بیشتر از روش خرده بار است و در صورتی که از ماشین باربری مناسب استفاده شود، احتمال آسیب دیدن بار شما به صفر میرسد.

جهان پیمان بار با بهره گیری از ناوگان حمل و نقل گسترده امکان ارسال بار از تهران به تمامی شهرستان ها را دارد و میتواند بهترین سرویس را بر اساس نیاز و نوع بار شما در اختیارتان قرار دهد.

انتخاب شرکت مناسب برای باربری تهران به تمام نقاط ایران

اولین نکته در انتخاب شرکت مطمئن بین شهری، ارائه بیمه‌ نامه و بار نامه قابل اطمینان در این شرکت است. صدور بیمه معتبر و بارنامه به شما این تضمین را می‌دهد  که  بار در حمل بار تهران به شهرهای دیگر به صورت تضمین شده به مقصد می‌رسد. این نکته از بارزترین ویژگی‌های یک شرکت مطمئن است.

رسیدگی به شکایات و امور مشتریان از نکات مهم در انتخاب یک شرکت به خصوص حمل و نقل بین شهری است. کادر پرسنلی شرکت از دیگر معیار های انتخاب آن است. به خدمت گرفتن پرسنل خوب و ارائه آموزش‌ ها لازمه بالا بردن کیفیت ارائه خدمات است. وقت‌ شناسی و برنامه‌ ریزی اصولی از دیگر ملاک‌ ها است. گسترده بودن خدماتی اعم از درون شهری و بین شهری از دیگر ویژگی‌ های شرکت خوب است. جهان پیمان بار با دارا بودن تمامی ویژگی‌های بالا خود را به عنوان معتبر ترین شرکت در تهران معرفی نموده است.

از مهم ترین فاکتور های یک شرکت باربری با تجربه و مطمئن جهت حمل بار رانندگان آن است. در واقع بار اصلی بر روی دوش رانندگان شرکت می باشد

انتخاب شرکت مناسب برای باربری تهران به تمام نقاط ایران
انتخاب شرکت مناسب برای باربری تهران به تمام نقاط ایران

خدمات جهان پیمان بار جهت باربری تهران به شهرستان

حمل بار بین شهری به معنای حمل و ارسال انواع بار از یک شهر به شهر دیگر می باشد. جهان پیمان بار یک شرکت باربری است که در شهر تهران فعالیت می کند و یکی از خدماتی که ارائه می دهد باربری تهران به شهرستان می باشد.

مهم ترین معیار در انتخاب شرکت حمل بار، ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر در این شرکت است، صدور بیمه نامه و بارنامه قابل اطمینان این تضمین را به شما میدهد که در باربری تهران به شهرستان بار شما سالم به مقصد برسد. ما به منظور اطمینان بخشیدن در ارسال کالا در سال ۱۳۸۴ اقدام به تاسیس یک واحد از نمایندگی های شعب فعال بیمه ایران نمودیم و توانستیم از سال ۸۵ تا ۹9 به صورت مستمر به عنوان شعبه منتخب انتخاب شویم. 

حمل بار تهران به شهر های مرکزی 

  • حمل بار تهران به اراک، قزوین، قم
  • حمل بار تهران به اصفهان، کرج، سمنان

حمل بار تهران به شهر های شمالی

  • حمل بار از تهران به شهر های مازندران: ساری، رامسر، بابلسر، آمل
  • حمل بار از تهران به استان گیلان: لاهیجان، رشت و …
  • حمل بار از تهران به استان گلستان: گرگان و کردکوی و…

حمل بار تهران به شهر های غربی

  • حمل بار از تهران به همدان، ارومیه، خرم‌آباد، تبریز، کرمانشاه، زنجان، سنندج و …

حمل بار تهران به شهر های شرقی

  • حمل بار از تهران به کرمان، خراسان (مشهد)، یزد، بجنورد، بیرجند و زاهدان

حمل بار تهران به شهر های جنوبی

  • حمل بار از تهران به اهواز، بندرعباس، بوشهر، شیراز و …
  • خدمات جهان پیمان بار جهت باربری تهران به شهرستان
    خدمات جهان پیمان بار جهت باربری تهران به شهرستان

شرکت حمل بار جهان پیمان بار

شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار به عنوان یک شرکت ایرانی این افتخار را دارد با تکیه بر تکنولوژی و دانش فنی روز و برخورداری از تجربه نیرو های متخصص و ماهر ایرانی مفاهیم و نوآوری های بدون مشابه ای را در جهت رشد و گسترش برنامه های اقتصادی رو نمایی کند.

این شرکت همواره در تلاش بوده تا  علاوه بر خدمت ‌رسانی بر اساس جدیدترین متدهای حمل ‌و نقلی روز دنیا و فراهم آوردن بهترین خدمات برابری باربری تهران به تمام نقاط ایران سبب صرفه‌ جویی اقتصادی برای مشتریان خود شود. پیداست که ارائه این خدمات با بالاترین کیفیت سبب اعتماد مشتریان به شرکت حمل ‌و نقل جهان پیمان بار شده است.

جهان پیمان بار کلیه‌ی مجوزهای مربوطه در زمینه حمل ‌و نقل و باربری را دارا است. هم‌چنین سابقه‌ ی همکاری با بسیاری از ارگان ‌های دولتی و خصوصی را دارد.

انواع کامیون های باربری به شهرستان

تا به این جا در مورد خدمات جهان پیمان بار و هزینه های حمل بار به شهرستان صحبت کردیم اما یکی از مهمترین موارد برای انجام امور باربری به شهرستان ها انتخاب کامیون مناسب است که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا تنوع ماشین های باربری جهت ارسال بار از تهران به شهرستان بسیار زیاد است و مدل های مختلفی از ماشین های باری سبک و سنگین را شامل میشود.

سرویس های باربری جهان پیمان بار برای حمل بار به شهرستان ها از نیسان تا انواع کمر شکن های چند محور و بوژی را شامل میشود و شما میتوانید متناسب با نوع بار ، وزن و ابعاد آن بهترین سرویس باربری را دریافت نمایید.

معمولا نیسان بار ها رایج ترین نوع ماشین های باربری هستند که از آنها برای جابه جایی بار به صورت درون شهری و برون شهری استفاده میشود زیرا میتوانند تا 2.5 تن بار را در سریع ترین زمان ممکن جابه جا کنند و با توجه به این که نسبت به سایر خاور ها و کامیون ها ابعاد کوچکتری دارند برای حمل بار در مسیر های تنگ و صعب العبور مناسب هستند.

خاور ها از دیگر سرویس های باربری کاربردی در جهان پیمان بار هستند که انواع معمولی و مسقف آن جهت ارسال انواع کالا ها تا 3 تن مورد استفاده قرار میگیرند.

کامیون های تک و جفت از قدیمی ترین ماشین های باربری هستند که توانایی جابه جایی بار بین 10 الی 15 تن را دارند و از جمله سرویس های پر درخواست به ویژه در صنایع هستند که میتوانید ارزان ترین سرویس ها برای حمل بار با تک و جفت را از جهان پیمان بار دریافت نمایید.

حمل بار با تریلی برای بار هایی که ابعاد و و وزن زیادی دارند بسیار مناسب است و همچنین تریلی ها دارای انواع مختلفی از جمله کفی، بغلدار و چادری هستند که میتوانید بر اساس حساسیت بار و نحوه بارگیری آن هر کدام را رزرو نمایید.

اگر بار شما از نظر حجم و ابعاد به اندازه ای نباشد که بتوان آن را با تریلی حمل کرد میتوانید از سرویس های باربری با بوژی و کمرشکن استفاده کنید و سنگین ترین بار ها را به سادگی از تهران به شهرستان ها بفرستید.

انواع کامیون های باربری به شهرستان
انواع کامیون های باربری به شهرستان

بارنامه برای حمل بار به شهرستان

بارنامه یکی از مهمترین اسناد برای ارسال بار برون شهری است که که به عنوان یک سند مالکیت برای فرستنده و گیرنده بار و یک مجوز عبور برای راننده تلقی میشود.

به عبارت بهتر بارنامه یک سند باربری است که از طرف وزارت راه و توسط باربری های معتبر صادر میشود و تمامی اطلاعات مربوط به بار را دربرمیگیرد که از جمله آنها میتوان به نوع بار، وزن بار، ارزش مالی بار، مشخصات گیرنده و فرستند، مشخصات راننده، محل دقیق بارگیری و تخلیه اشاره نمود.

نرخ کرایه حمل بار هم در بارنامه ذکر میشود و راننده میتواند با استناد به آن کرایه خود را تمام و کمال از صاحب بار دریافت کند.

بیمه باربری به شهرستان

بیمه باربری از مهمترین موارد برای ارسال بار به صورت شهری و بین شهری است و با توجه به این که خطرات بسیار زیادی در حین انجام امور باربری بار را تهدید میکند لازم است حتما بار را بر اساس ارزش مالی آن بیمه کنید.

بیمه طرف قرارداد شرکت حمل و نقل جهان پیمان بار بیمه ایران است که در سراسر ایران دارای نمایندگی است و در صورتی که بار شما آسیب ببیند و یا دزدیده شود میتوانید از شهرستان محل زندگی خود برای دریافت خسارت آن از بیمه اقدام نمایید.

تعرفه بیمه باربری بر اساس ارزش مالی بار مشخص میشود و مسلما هرچه باری که قصد ارسال آن به شهرستان را دارید گران قیمت تر باشد، هزینه های مربوط به بیمه آن بیشتر خواهد شد.

جهان پیمان بار برای باربری به تمام نقاط ایران خدمات بیمه نامه و بارنامه را فراهم کرده است بنابراین میتوانید با خیال راحت بار خود را به جهان پیمان بار بسپارید و خیالتان از سالم به مقصد رسیدن آن راحت باشد.

بیمه باربری به شهرستان
بیمه باربری به شهرستان

قیمت ترموود چگونه محاسبه می‌شود؟ عوامل موثر بر قیمت آن کدام اند؟

۵ بازديد

بسیاری از ما دوست داریم تا از چوب‌های شیک و زیبای ترموود در منازل خود استفاده کنیم و به همین دلیل قیمت و کیفیت این چوب‌ها برای ما اهمیت زیادی دارد. ترموود به صورت الوارهای چوبی در ابعاد مختلف در بازار موجود است که این الوارها در واحد متر مربع به فروش می‌رسند. در این مقاله درباره قیمت ترموود و عوامل موثر بر قیمت گذاری آن صحبت می‌کنیم. اما پیش از آن بهتر است کمی درباره مزایای استفاده از این متریال صحبت کنیم.

درباره چوب ترموود چه می‌دانید؟

ترموود که این روزها توجه طراحان دکوراسیون و دیزاینرهای زیادی را به خود جلب کرده است یکی از مصالح چوبی ساختمان است که در قسمت‌های مهمی مثل نمای خارجی، دیوار، کف و بسیاری از بخش‌های خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این چوب توسط حرارت و تحت مکانیزم‌های خاصی به وجود می‌آید و به دلیل مزایای زیادی مثل مقاومت بالا و ظاهر شکیل و زیبا کاربرد آن در سراسر دنیا رو به افزایش است. فرایند تولید چوب ترموو در دمای بین ۱۷۰ الی ۲۳۰ درجه سانتی گراد و تحت تاثیر بخار و هوای گرم اتفاق می‌افتد. هدف از این فرایند این است که برخی ویژگی‌های مثبت را به چوب اضافه کرده و مقاومت و کیفیت آن را افزایش دهیم.

قیمت ترموود چگونه محاسبه می‌شود؟

البته با توجه به حرارت بالایی که در آماده شدن این چوب دخیل دارد، هر چوبی مناسب تبدیل شدن به ترموود نیست. چوب درختان صنوبر، زبان گنجشک و کاج از بهترین گزینه‌ها برای تبدیل به ترموود هستند. هنگامی که این چوب‌ها حرارت و گرما می‌بینند نه می‌سوزند و تغییرات شیمیایی در ساختار آن ها شکل می‌گیرد تنها با تبخیر آب و دمای بالا ویژگی‌های کاربردی و مثبتی به آن اضافه می‌شود. برای درک بهتر این تغییرات برخی از مزایا و ویژگی‌های ترموود را در ادامه بیان می‌کنیم:

مزایای چوب ترموود

  • مقاوم در برابر انواع حشرات مزاحم و جلوگیری از رشد کپک و قارچ در بافت چوب
  • مقاوم در برابر افزایش یا کاهش شدید دما
  • وزن سبک و استفاده بسیار راحت
  • عدم پوسیدگی یا خرابی در برابر نور آفتاب و رطوبت هوا
  • انعطاف پذیری خوب که از شکستگی در برابر انواع ضربات جلوگیری می‌کند.
  • نمای شیک و زیبایی که تا سالیان سال جلوه خود را حفظ می‌کند و قدیمی نمی‌شود.

قیمت ترموود چگونه محاسبه می‌شود؟

همان طور که قبل تر اشاره کردیم قیمت ترموود بر اساس هر واحد که یک متر مربع است اندازه گیری می‌شود. ترموود دارای انواع مختلفی است که کیفیت هر کدام با دیگری متفاوت و در قیمت نهایی تاثیر می‌گذارند. خواستگاه اصلی ترموود کشور فنلاند است و به همین دلیل بهترین کیفیت چوب‌های ترموود متعلق به این منطقه می‌باشد. قائدتا قیمت هر متر مربع ترموودی که از درختان کاج فنلاندی درست شده است با ترموود تولید شده در کشورهای دیگر متفاوت است.
علاوه بر این مسئله برخی فروشگاه‌ها به جای ارائه واحد متر مربع برای تعیین قیمت ترموود از واحد متر مکعب استفاده می‌کنند و به همین دلیل نمی‌توان قیمت دقیق برای ترموود ارائه داد.
همچنین به دلیل نوسانات قیمت ارز در کشور ما، محصولات وارداتی مثل چوب ترموود قیمت مشخصی ندارند و به همین دلیل در هر زمانی باید قیمت‌های به روز را از فروشگاه استعلام کنید. هزینه‌های ترخیص و آزاد سازی کالاهای وارداتی در کنار هزینه‌های حمل و نقل و بیمه این محصول برای ورود به کشور نیز در قیمت آن تاثیر گذار است.
یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت چوب ترموود به روز رسانی قیمت از طرف پایگاه داده چوب کشور فنلاند می‌باشد. این پایگاه که قیمت نهایی خرید و فروش چوب را تعیین می‌کند به طور سالانه به روز رسانی می‌شود و ارقام اعلام شده از این سیستم در قیمت نهایی چوب تاثیر می‌گذارند.

عوامل موثر بر قیمت آن کدام اند؟

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ترموود کدام اند؟

مواردی که پیش تر گفتیم همگی در قیمت ترموود اثر گذار اند اما علاوه بر این موارد استاندارهای متفاوتی هستند که بر کیفیت چوب اثر می‌گذارند و این موارد نیز در هزینه پرداختی برای خرید چوب اثر گذارند. در ادامه برخی از این موارد را به طور خلاصه عنوان می‌کنیم:

  • کلاس الوار و نوع چوب
  • نوع تراش خوردگی و اره چوب
  • شرایط آب و هوایی که درخت در آن رشد کرده است.
  • اندازه تراکت الوار ترموود
  • گرید و درجه کیفیت چوب
  • هزینه های پرداخت شده برای تهیه سوخت کوره‌های تولید کننده ترموود
  • سن و گونه درختان مورد استفاده
بیشتر ترموودهایی که در ایران یافت می‌شوند از کشورهای فنلاند، روسیه، چین وارد شده و برخی از آن‌ها نیز از تولیدات داخلی هستند. در هر صورت این چوب‌ها متعلق به هر کشوری که باشند انواع و کیفیت‌های مختلفی دارند که در اصطلاح با گرید یا درجه کیفی نشان داده می‌شود. هرچقدر این درجه بالاتر باشد کیفیت و در نتیجه قیمت ترموود نیز بالاتر می‌رود.
ترموود ایرانی
در سال‌های اخیر مهندسان و فعالان حوزه کشاورزی اقدام به تولید ترموودهایی با کیفیت مشابه محصولات فنلاندی کرده‌اند. این الوارها با وجود کیفیت بسیار خوب به دلیل حذف هزینه‌های اضافی واردات، حمل و نقل و ترخیص کالا قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های خارجی دارند. ‌علاوه بر تمام موارد گفته تنها دغدغه تولید کنندگان داخلی تهیه مواد خام مورد نیاز برای تولید ترموود است به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که قیمت هر متر مربع چوب ترمود که در داخل کشور تولید ‌می‌شود در مقایسه با قیمت ترموود فرآوری شده خارجی بسیار مناسب‌تر باشد. این چوب رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را به همراه داشته و مدتی است که به عنوان کالای صادراتی به برخی کشورها صادر می‌شود. به همین دلیل ترموود ایرانی می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده در منازل و محل زندگی شما باشد.
چوب ترموود
گره چوب چیست و چه تاثیری در قیمت ترموود دارد؟
گره‌ها جزو سخت ترین و مقاوم ترین بخش‌های چوب به شمار می‌روند و تعداد و نوع آن‌ها نیز در قیمت ترموود تاثیر می‌گذارند. به بیان ساده به اثر شاخه‌های درخت روی تنه گره گفته می‌شود. چوب‌های ترموود دو نوع گره دارند: گره‌های زنده و مرده
گره‌های زنده
گره‌های زنده به گره‌هایی گفته می‌شوند چوب شاخه وابستگی مستقیمی به تنه ندارد و رنگ آن از بخش‌های دیگر تیره تر است. این نوع گره در درختان سوزنی بیش تر از درختانی که برگ‌های پهن دارند دیده می‌شود. همچنین به دلیل اتصال بافت این گره به تنه هیچ مشکل فنی برای ترموود ایجاد نمی‌شود.
گره‌های مرده
گره‌های مرده در نتیجه قطع یا خشکیدگی شاخه روی تنه به وجود می‌آیند. این گره‌ها علاوه بر اینکه از قیمت ترموود می‌کاهند، زیبایی و شکل ظاهری آن را نیز تخت تاثیر قرار می‌دهند.
همان طور که گفته شد قیمت های ترموود به عوامل و فاکتورهای زیادی بستگی دارد. یکی از نمایندگان رسمی محصولات چوبی ترموود در ایران اطلس وود است که با تجربه در زمینه تولید انواع چوب، محصولاتی با کیفیت مشابه با ترموودهای خارجی تولید کرده است. برای دریافت لیست محصولات و کسب اطلاعات بیشتر، همین الان با کارشناسان ما در اطلس وود تماس حاصل فرمایید.
 

طراحی سایت در کردستان

۴ بازديد
طراحی سایت در کردستان

چرا طراحی سایت در کردستان دارای اهمیت بسیاری می باشد و به عنوان یک راه حل اساسی در جهت بهبود وضعیت مشاغل حساب می شود؟ کردستان استانی کوهستانی با آب و هوایی سرد و مردمان خونگرم می باشد. با توجه به موقعیت جغرافیایی این سرزمین قسمتی از مرز ایران با عراق را شکل داده است. علاوه بر صنایع دستی و سوغاتی های خاص، نقاط دیدنی بسیاری وجود دارد که باعث افزایش جذابیت این منطقه شده است.

فعالیت های خدماتی متنوعی در این سرزمین صورت می گیرد. از ارائه اقامتگاه ها، رستوران ها، مراکز خرید، صنایع تولیدی، شرکت های فعال، پزشکی و… همگی را می توانید در آن منطقه مشاهده کنید. بخش زیادی از این فعالیت ها تنها به یک محدوده خاصی خدمات دهی انجام می دهند. اما با وجود ابزارهای دیجیتالی که در اختیار داریم دیگر این قضیه توجیهی ندارد و باید به سمت گسترش بازاریابی خود باشیم.

طراحی سایت و حضور در فضای وب برای همه کسب و کارها امکان پذیر و لازم می باشد اما یک سری از کسب و کارها واجب است. بخشی از کسب و کارها با توجه به هزینه راه اندازی اقتصادی نمی باشد که تنها به یک عده محدود خدمات دهند. بنابراین باید دامنه تبلیغاتی و خدمات دهی یا فروش خود را افزایش دهند. هزینه مربوط به طراحی سایت و چه روش هایی صورت گیرد تا شما به موفقیت دست یابید از جمله سوالات در ذهن صاحبان کسب و کار است. نمی توان راز موفقیت را تنها در راه اندازی سایت خلاصه کرد.



مزایای طراحی سایت برای کسب و کارهای کردستان

بسیاری از ما تقریباً هر روز از اینترنت استفاده می کنیم. به منظور جمع آوری اطلاعات، برقراری ارتباط، تکمیل کارهای مختلف، سرگرم شدن، اشتراک گذاری فایل ها، معاشرت، آموزش، خرید یا فروش اقلام، یادگیری، به روز ماندن از اتفاقات و بسیاری دلایل دیگر استفاده می کنیم. در این روند به وبسایت های مختلف ورود می کنیم.

سپردن طراحی وب به متخصصان حوزه طراحی سایت بسیار مهم است. مزایای طراحی سایت به اندازه ای بالا بوده که می تواند بهره وری را بالا ببرد. شاید برای راه اندازی یک فروشگاه یا شرکت نیاز به مکانی حضوری داشته باشید. برای دست یابی به این موقعیت نیاز دارید تا هزینه و زمان زیادی را صرف کنید. اما در راه اندازی کسب و کار خود در فضای وب شما لزوماً نباید در موقعیت مکانی فیزیکی داشته باشید و یا در یک موقعیت بسیار خوب هزینه زیادی صرف کنید. بنابراین از نظر مالی و زمانی شرایط بهتری خواهید داشت.

شاید در حالت عادی نیاز باشد تا هزینه زیادی برای تبلیغات خود صرف کنید. البته از میان آن کسانی که با تبلیغات شما برخورد دارند بخش محدودی مرتبط با خدمات شما می باشند. اما شما زمانی که طراحی سایت در کردستان انجام می دهید از طریق بازاریابی اینترنتی به صورت هدفمند کار خود را صورت خواهید داد. اعتبار برند شما افزایش خواهد یافت و دسترسی راحت تر به برند شما صورت خواهد گرفت.

امکان آنالیز عملکرد و سلیقه مخاطبان هدف به خوبی انجام می شود. در نتیجه فعالیت و تلاش خود را در راستای بهتری به کار می گیرید. همه این موارد نشان از آن دارد که وضعیت درآمدی شما بهبود خواهد یافت و برندسازی حرفه ای صورت می گیرد.

تولید محتوا سایت

بازاریابان تولید محتوا را به عنوان یک استراتژی پربازده برای وبسایت های مختلف می دانند. این نوع بازاریابی شاید به تدریج نتایج را نشان دهد اما میزان بازدهی آن مناسب و ماندگاری بالایی دارد. اهمیت این روش به گونه ای بوده که حتی برندهای معتبر سعی کردند تا استخدامی در این بخش داشته باشند.

هر کسب و کاری که به صورت آنلاین فعالیت می کند نیاز به این موضوع دارند. البته تولید محتوا خیلی مهم است که بر چه اساسی صورت گیرد. محتواهای دارای خطاهای زیاد نمی تواند بازدهی مناسب داشته باشد. در ابتدا نیاز است تا از مهم ترین موضوعات جستجو در بین کاربران هدف اطلاع پیدا کنیم. این فعالیت به مجموعه کاملی از فعالیت ها با هدف ایجاد اطلاعات برای دستیابی، ارتباط و تعامل با مخاطب هدف دلخواه اشاره دارد.

تولید محتواها معمولاً می توانند بر سه بخش تمرکز داشته باشند. بخش اول در ارتباط با آموزش می باشد، مخاطب بر مسائل یا چالش های خاص غلبه می کند. قسمت دیگر بخش تعامل و احساسی است که اصل بازاریابی احساسی در آن استفاده می شود. احساس منحصر به فرد مانند شادی، غم، عصبانیت، ناامیدی و… ایجاد کند. اما در نهایت قسمتی با محتوای تجاری وجود دارد که مخاطبانی پایین قیف را هدف قرار می دهد، آن ها را درگیر یک مکالمه خرید می کند و به نقطه خرید می رساند.

بهینه سازی وبسایت های کردستان

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که نتایج حاصل از جستجو عبارت ها بر چه اساس رتبه بندی می شوند. آیا امکان این وجود دارد که شما در رتبه های بالا قرار گیرید. بخش زیادی از مخاطبان سه نتیجه اول گوگل را انتخاب می کنند. بخش خیلی کمی به صفحات دیگر نتایج مراجعه می کنند.

بهینه سازی یا سئو وبسایت به مجموعه اقداماتی گفته می شود که شرایط برای استفاده موتورهای جستجو و کاربران بهبود می بخشد. از آنجایی که جستجو یکی از اصلی ترین راه های کشف محتوا توسط افراد به صورت آنلاین است، رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو می تواند منجر به افزایش ترافیک یک سایت شود. بنابراین شما می توانید با استراتژی مناسب به جایگاه بالا دست یابید.

تبلیغات پولی نیز این امکان را برای شما فراهم می کند تا در بالای صفحه نتایج جای گیرید. ترافیکی که از طریق سئو به دست آید اغلب به عنوان ترافیک جستجو ارگانیک شناخته می شود. در روش پرداخت پولی شما برای مدت کوتاهی در جایگاه بالا قرار می گیرید. اگر کسب رتبه برتر جستجو به صورت ارگانیک انجام شود به مراتب ماندگارتر و بازدهی بیشتری خواهد داشت.

هر ساله گوگل برای رتبه بندی وبسایت ها فاکتورهایی را تعریف می کند، این فاکتورها همگی به منظور شناخت بهتر موتورهای جستجو و استفاده بهتر کاربران تهیه می شود. بنابراین نیاز است تا طراحی و بهینه سازی وضعیت وبسایت را مطابق با این الگوریتم ها صورت دهیم. یکی از مشکلات مهم این می باشد که خیلی از این موارد دارای اطلاعات دقیقی نیست. آن چیزی که باعث کسب اطلاعات می شود تجربه شما است. یک طراح با تجربه و به روز می تواند کمک کننده خوبی برای شما باشد.

هزینه مربوط به طراحی سایت در کردستان

به منظور طراحی سایت در کردستان نیاز به پرداخت هزینه ای است. فاکتورهای زیادی در این ارتباط وجود دارد که باعث می شود تا طراحی سایت ها هزینه های متفاوتی داشته باشند. سایت ها انواع مختلفی دارد که می تواند در بخش فروشگاهی، خبری، شرکتی و… فعالیت کنند. امکانات آن که بستگی به نیاز صاحب وبسایت دارد همگی در تعیین قیمت تفاوت ایجاد می کند. البته موضوع دیگر که این طراحی توسط چه فردی صورت می گیرد نیز تعیین کننده است.

طراحی سایتی می تواند از روش وردپرس صورت گیرد. با توجه به اینکه بخش زیادی از کدنویسی آن به صورت آماده است بنابراین زمان کمی صرف تهیه یک سایت می شود. اما اگر قصد داشته باشیم با توجه به شرایط یک سایتی را تمام کدنویسی آن توسط طراح صورت گیرد باید زمان بیشتری صرف کنیم. تفاوت بین وقت های صرف شده خود می تواند نشان از تفاوت هزینه ها باشد. البته این موضوع برتری روشی بر دیگری را نشان نمی دهد بلکه هر یک می تواند تحت شرایطی بهترین گزینه باشد.

هزینه طراحی سایت در کردستان
هزینه طراحی سایت در کردستان

بالا بودن هزینه ها نشان از کیفیت ندارد، باید این میزان هزینه را با امکانات عرضه کننده مقایسه کنید. البته دسته ای از افراد به دنبال طراحی سایت ارزان می گردند که باید بیان کنیم این موضوع باعث می شود تا در ادامه کارایی سایت شما کاهش یابد. وبسایت شما باید یک سری خصوصیات را داشته باشد تا هدف مورد نظر شما دست یافتنی باشد.

انواع طراحی سایت در کردستان توسط مجموعه ویرا

یکی از اصول مهم که طراحان حرفه ای به آن توجه دارند تعیین استراتژی و روش مناسب به منظور طراحی سایت است. روش های مختلفی برای راه اندازی سایت وجود دارد که می تواند با کدنویسی اختصاصی و یا با قالب های آماده صورت گیرد. از طرفی در دسته بندی دیگر شما باید نوع کسب و کار خود را تعیین کنید. طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی، پزشکی، آموزشی همگی نیاز به استراتژی خاص خود دارد.

بنابراین مهم است که تجربه و دانش طراح انتخابی شما به خوبی باشد تا بتواند این موضوع را به صورت مناسب انجام دهد. مجموعه ویرا تجربه هایی در حوزه های مختلف طراحی دارد. در بخش های تخصصی مربوط به سایت ها در حوزه های مختلف این عملیات صورت گرفته است. البته در ابتدا جلسه مشاوره ای با حضور صاحب کسب و کار برگزار می شود که در آن مطالب مهم بررسی و تصمیم گیری می شود.

کسب و کارهایی که دوست دارند در زمان و با هزینه کمتری سایت داشته باشند باید از قالب های آماده استفاده کنند. پلتفرم وردپرس روشی مناسب و مطمئن است که می توان با استفاده از آن ویژگی ها و افزونه های متنوعی داشت. سطح امنیتی آن نیز بسیار بالا بوده و شرایط کاملاً برای فعالیت ایده آل است. کسانی که به دنبال طراحی سایت کاملاً اختصاصی می باشند و بودجه در نظر گرفته مناسب است از طریق روش طراحی سایت اختصاصی راه اندازی می کنند.

مجموعه ویرا به این موضوع واقف است که هر یک از فعالیت ها دارای خصوصیات مهم ویژه ای هستند. آن خصوصیات بسیار مورد توجه مخاطبان بوده و باید در سایت خود پیاده سازی نماییم. مجموعه ویرا اطلاعات کامل نسبت به راه محبوبیت در بین موتور جستجو و کاربران دارد.

نتیجه گیری

تعیین هدف و استراتژی متناسب با آن اصلی ترین موضوع در طراحی سایت می باشد. اگر شما مسیری غیراستاندارد طی نمایید نمی توانید اتنظار موفقیت و کسب نتایج دلچسب در کسب و کار خود داشته باشید. با توجه به اهمیت و توجه ای که صاحبان کسب و کار نسبت به این بخش دارند باعث شده است تا میزان رقابت در آن به حد زیادی افزایش یابد. همانطور که یک مشتری بالقوه فاکتورهای زیادی را برای استفاده از کسب و کار شما در حالت حضوری در نظر می گیرد در اینجا نیز همین موضوع برقرار است.

موارد زیادی در طراحی سایت از طریق تجربه و اطلاعات کامل کسب می شود. فردی که به دنبال طراحی سایت کسب و کار خود  در شهرکرد می باشد بهترین گزینه انتخاب یک فرد بسیار حرفه ای در حوزه طراحی سایت. است. با مطالعه این موارد می توانید راحت تر گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید.

اگر شما نیز به دنبال جهش زیاد حوزه کسب و کار خود می باشید بهتر است دست به کار شوید و یک شرکت طراحی سایت حرفه ای را استخدام نمایید. در لیست شما می تواند مجموعه ویرا یکی از گزینه های اصلی باشد. در این مجموعه تمامی متخصصان به روز آماده خدمات دهی می باشند. طراحی سایت برای کسب و کارهایی که در کردستان ایران، عراق ، ترکیه  وجود دارد امکان خدمات دهی وجود دارد.

رستوران خاص در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

۵ بازديد
رستوران خاص در تهران

رستوران خاص در تهران به چه رستورانی گفته می شود؟ زمانی که شما به عنوان یک مشتری معمولی به یک رستوران بروید و سپس متوجه شوید که آن رستوران از جنبه های مختلفی می تواند با دیگر رستوران ها و فست فودی ها متفاوت باشد، احتمالا آن را یک رستوران خاص در تهران و یا در هر شهر دیگری در نظر می گیرید. برای آن که بدانید این موضوع را درست متوجه شده اید و یا آن که معیارها و مولفه های شما اشتباه بوده است، این مقاله در جهت معرفی ویژگی های مربوط به یک رستوران خاص تهیه شده است و به شما کمک می کند تا به شکل بهتری این موضوع را درک کنید.

رستوران خاص در تهران

ویژگی های یک رستوران خاص

یک رستوران خاص در تهران و یا در شهرهای دیگر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ مسلما اگر در خصوص موضوعی بدانید که مولفه های تاثیرگذار بر روی آن شامل چه مواردی می شوند، می توانید به شکل بهتری تصمیم گیری کرده و از آن مسئله آگاه شوید.

  • دکوراسیون خارجی رستوران خاص

اولین چیزی که از یک رستوران می تواند به نظر شما برسد، مربوط به دکوراسیون خارجی و محوطه بیرونی رستوران است. فرض کنید در یک خیابان به دنبال یک رستوران خوب می گردید و هیچکدام از رستوران هایی که در آن قسمت وجود دارند را نیز تا به حال امتحان نکرده اید. اولین چیزی که می تواند به نظر شما جالب باشد همان فضای خارجی رستوران است. فضای خارجی رستوران می تواند شامل تابلوی ورودی، رنگ آمیزی دیوارها، مدل درب ورودی و… شود. هر کدام از این موارد که به شکل خاص تری انتخاب شده باشند، می توانند رستوران شما را نیز خاص تر از دیگر رستوران های آن محدوده و یا به طور کلی آن شهر کنند.

  • دکوراسیون داخلی رستوران خاص

دومین مولفه مربوط به نوع طراحی فضای داخلی رستوران می شود. نوع طراحی این فضای داخلی می تواند تاثیر زیادی بر روی ضمیر ناخودآگاه مشتریان داشته باشد. به طور مثال اگر طراحی داخلی یک رستوران به شکلی باشد که مشتریان احساس راحتی بیشتری را در آن داشته باشند، می توانیم بگوییم که این فضا در حقیقت شرایط بهتری برای غذا خوردن به حساب می آید. در طراحی فضای داخلی نباید فراموش کنید که به خاطر منحصر به فرد کردن رستوران نباید از رنگ هایی که سبب کور شدن اشتها می شود و یا باعث می شود تا افراد احساس معذب بودن کنند، استفاده کنید.

  • منوی رستوران

یک رستوران خاص یک منوی غذایی خاص نیز دارد. منوی خاص صرفا به این معنی نیست که مشتریان هیچکدام از غذاها را نشناسند؛ بلکه به این معنی است که علاوه بر غذاهای معمولی و رایجی که اکثر افراد آن ها را می پسندند، غذاهای خاصی نیز در منو و فهرست غذاها وجود داشته باشد. این موضوع سبب می شود تا در این رستوران خاص در تهران، همواره برای هر نوع سلیقه ای، غذای مناسبی نیز وجود داشته باشد.

  • کیفیت غذای رستوران خاص در تهران

علاوه بر منوی رستوران و همچنین مواردی همچون دکوراسیون داخلی و دکوراسیون خارجی رستوران، می توانیم به کیفیت غذای رستوران نیز اشاره کنیم. کیفیت غذا در یک رستوران خاص در تهران باید به شکلی باشد که زبانزد خاص و عام شود. این موضوع سبب می شود تا حتی اگر رستوران مورد نظر در لوکیشن و موقعیت خوبی نباشد و یا ظاهر خاصی نیز نداشته باشد، باز هم مشتریان زیادی برای خریدن غذا به آنجا مراجعه کنند.

  • مدت زمان ارائه خدمات

یکی دیگر از موارد مهم در خصوص آن است که چقدر طول می کشد تا غذا آماده شود. در بسیاری از رستوران ها این زمان چیزی بین نیم ساعت الی یک ساعت است. مسلما بیشتر از یک ساعت می تواند مشتریان را خسته کند و کمتر از نیم ساعت نیز نشان می دهد که غذا از پیش آماده بوده و تازه نیست. در یک رستوران خاص باید غذا در همان لحظه آماده شود و این موضوع می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.

رستوران خاص در تهران

  • شیوه سرو غذا

حتما شما نیز عکس ها و ویدئوهایی که مربوط به شیوه های متفاوت و بعضا نامتعارف سرو غذا در رستوران های مختلف می شوند را دیده اید. این موضوع در برخی از موارد سبب می شود تا افراد نسبت به غذا خوردن در آن رستوران ترغیب شوند و در بسیاری از موارد نیز این راه حل های خلاقانه می تواند به شکست منجر شود. فراموش نکنید اگر می خواهید تا یک رستوران خاص در تهران را پیدا کنید، توجه کردن به شیوه سرو غذای آن ها می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

  • ظروف سرو غذا

علاوه بر شیوه سرو غذا می توانیم به ظروفی که برای سرو غذا استفاده می شوند نیز اشاره کنیم. این ظروف در رستوران های معمولی دارای رنگ و طرح و کیفیت متوسطی هستند و گاهی اوقات حتی به قدری ساده هستند که اشتهای فرد را نیز کور می کنند. این در حالی است که هر قدر رستوران مورد نظر ما منحصر به فردتر باشد، ظروفی که غذا را در آن سرو می کنند نیز خاص تر خواهد بود.

  • سالن های مجزا و ویژه

در بسیاری از رستوران ها امروزه می توانیم سالن های VIP و یا سالن های مخصوص جشن تولد و… را ببینیم. این موضوع سبب می شود که افراد مختلف بتوانند جشن ها و دورهمی های خودشان را در این فضا برگزار کنند.سالن های اختصاصی می توانند دارای دکوراسیون داخی متفاوتی نیز باشند و به همین دلیل است که وجود این سالن ها را در هر رستورانی نمی بینیم.

جمع بندی

مواردی که در خصوص موضوع معرفی رستوران خاص در تهران مطرح شد، می تواند به شما به عنوان یک مشتری کمک کند که رستوران های مناسب و خوبی که در اطرافتان وجود دارد را بشناسید و سپس بهترین آن ها را برای صرف وعده های غذایی خود انتخاب کنید. رستوران طریقت یکی از بهترین رستوران هایی است که می توانید در تهران پیدا کنید. این رستوران نه تنها قسمت بیرون بر دارد، بلکه می توانید در فضای دلنشین رستوران نیز نشسته و غذای خود را با کمال آرامش میل کنید. تنوع غذایی منو رستوران نیز گزینه بسیار مهمی است که در این رستوران وجود دارد و می تواند مشتریان مختلف با هر نوع سلیقه ای را راضی نگه دارد.

 

اسید فسفریک

۶ بازديد
اسید فسفریک یکی از مواد اولیه پرمصرف در صنایع مختلف می‌باشد. این ماده در بسیاری از کودهای شیمیایی، پاک کننده های صابونی و غیر صابونی، شوینده ها، غذای دام و داروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر همه موارد فوق از فسفریک اسید برای جرم‌گیری سطوح فلزی در صنعت پرداخت کاری نیز استفاده می‌کنند.
انواع کاربرد اسید فسفریک چیست؟
کشاورزی: اصلی ترین و مهم ترین کاربرد فسفریک اسید در ساخت کودهای شیمیایی کشاورزی است. این اسید که به عنوان یکی از عناصر ضروری برای رشد گیاهان به شمار می‌رود انرژی لازم برای بسیاری از واکنش‌های درون سلول را فراهم می‌کند.
صنایع غذایی: فسفریک اسید در تولید غذاهای اسیدی و نوشابه‌های گازدار مانند انواع کولا‌ها استفاده می‌شود. به‌کارگیری این ماده سبب دادن طعم تندی به غذا شده، و از آنجا که به صورت انبوه تولید می شود، با قیمتی ارزان و حجمی فراوان در دسترس می‌باشد.
انواع شوینده ها: در تولید شوینده ها از اسید فسفریک برای نرم کردن آب استفاده می‌کنند. یون های موجود در این اسید باعث از بین رفتن سختی آب می‌شود.
زدودن فلزات: همان طور که اشاره کردیم یکی از کاربردهای این ماده استفاده در صنعت پولیش کاری و به عنوان از بین برده زنگ زدگی می‌باشد. پس از زدودن زنگ آهن فسفات آهن تولید شده تبدیل به ترکیب فسفات آهن سیاه شده که خود به عنوان عامل جلوگیری از خوردگی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.
یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه پرداخت کاری خرید فسفریک اسید از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. در صورت تمایل می‌توانید همین حالا اسید سیتریک را  از فروشگاه آنلاین تهران پولیش سفارش دهید.

تعمیر یخچال ویرپول whirpool | تعمیر کار سیار یخچال ویرپول

۴ بازديد
تعمیر یخچال ویرپول

برای تعمیر یخچال ویرپول whirpool میتوانید از خدمات مستر تعمیر که به صورت سیار و در محل ارائه شده است استفاده نمایید و با پرداخت کمترین هزینه، بهترین سرویس ها را برای تعمیر یخچال فریزر ویرپول دریافت نمایید، مستر تعمیر با بهره گیری از کادری متخصص و تحصیل کرده میتواند تمامی مشکلات مربوط به یخچال فریزر های برند ویرپول را شناسایی کرده و با فراهم آوردن لوازم یدکی و ابزار های مورد نیاز ، آن را تعمیر نماید.

در ادامه این مطلب به بررسی تمامی مدل های یخچال فریزر ویرپول و خدمات و هزینه های تعمیر آن در مستر تعمیر می پردازیم پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

تعمیر یخچال ویرپول whirpool | تعمیر کار سیار یخچال ویرپول
تعمیر یخچال ویرپول whirpool | تعمیر کار سیار یخچال ویرپول

تعمیر انواع یخچال ویرپول whirpool

برند whirpool یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های تولید کننده انواع لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر در کشور آمریکا است که مدل های مختلفی از یخچال فریزر های دوقلو،ساید و درب فرانسوی را به بازار عرضه کرده است که برخی از محبوب ترین مدل های آن در بازار لوازم خانگی ایران موجود می باشد، کیفیت بالای محصولات تولید شده توسط برند ویرپول موجب شده که کمتر نیاز به تعمیرکار داشته باشد اما به هر حال خراب شدن وسایل برقی انکار ناپذیر است و ممکن است به هر دلیل انواع یخچال های ویرپول نیاز به تعمیر داشته باشند، برای تعمیر هر کدام از یخچال فریزر های زیر میتوانید با مستر تعمیر تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای تعمیر یخچالتان در محل حضور پیدا کنند:

تعمیر یخچال فریزر ویرپول مدل WTM552RSS در منزل

تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید ویرپول مدل WRS311SDHM در منزل

تعمیر یخچال فریزر ویرپول مدل TTNF8211OX AQUA در منزل

تعمیر یخچال فریزر تک ویرپول مدل UW8F2CXBIN در منزل

تعمیر یخچال فریزر ویرپول مدل WTM552RWH در منزل

تعمیر یخچال فریزر ویرپول مدل WTM552RWH در منزل

تعمیر یخچال فریزر ویرپول مدل WTH5244NFX در منزل

تعمیر یخچال فریزر درب فرانسوی ویرپول مدل WRF954CIHZ در منزل

تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید ویرپول مدل WRSA71CIHZ در منزل

تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید ویرپول مدل WRS325SDHV1 در منزل

تعمیر یخچال فریزر درب فرانسوی ویرپول مدل WRF535SWBM در منزل

تعمیر انواع یخچال ویرپول whirpool
تعمیر انواع یخچال ویرپول whirpool

تعمیر یخچال فریزر دوقلو ویرپول

تعمیر یخچال فریزرهای دوقلو ویرپول که یکی از بهترین و جادار ترین یخچال فریزر های موجود در بازار است، در مستر تعمیر انجام میشود، از مزایای یخچال های دو قلو ویرپول میتوان به گنجایش بالا و جابه جایی راحتشان اشاره نمود که ممکن است گاهی دچار مشکل شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند.

یخچال های دوقلو ویرپول برای خانواده های پرجمعیت که نیاز به فضای بزرگ برای مواد غذایی شان هستند بسیار مناسب است و از آنجایی که یخچال و فریزر های دوقلو ویرپول از هم دیگر جدا است، در صورت خراب شدن و تا زمان تعمیر آن میتوان از دیگری استفاده نمود.

برای تعمیر یخچال های دوقلو whirpool تنها کافیست درخواست تعمیر کار خود را در وب سایت مستر تعمیر ثبت نمایید یا با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تعمیر یخچال ساید بای ساید ویرپول

یخچال های ساید بای ساید ویرپول یکی از پر فروش‌ترین مدل‌های یخچال فریزر این برند در ایران و جهان می باشد و از جدید ترین تکنولوژی ها در ساخت آنها استفاده شده است.

اگر به هر دلیلی ساید بای ساید ویرپول شما خراب شده باشد و یا نیاز به سرویس ماهیانه و تعویض فیلتر داشته باشد که به دلیل پیچیده بودن تکنولوژی ساخت این برند و مدل از یخچال ها لازم است از تعمیر کار های حرفه ای و متخصص برای تعمیر یخچال ساید بای ساید ویرپول کمک بگیرید.

از ویژگی های یخچال فریزر های ساید بای ساید ویرپول میتوان به گنجایش بالا، طراحی مدرن، سیستم یخساز اتوماتیک و اتصال به آب شهری اشاره نمود، در صورتی که هر کدام از اجزای یخچال فریزر ساید ویرپول شما خراب شده است، میتوانید با مستر تعمیر به عنوان تعمیرکار تخصصی یخچال ساید ویرپول در تهران تماس بگیرید، مستر تعمیر آمادگی خود را برای تعمیر انواع یخچال فریزر های ساید بای ساید از برند ویرپول اعلام میکند و میتواند متخصص ترین نیرو ها را جهت تعمیر یخچال های ساید ویرپول در محل برایتان ارسال نماید.

تعمیر یخچال ساید بای ساید ویرپول
تعمیر یخچال ساید بای ساید ویرپول

تعمیرکار سیار یخچال ویرپول در منزل

با استفاده از خدمات مستر تعمیر برای عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی whirpool ، نیاز به جابه جایی یخچال های خراب شده به تعمیرگاه نیست ،یخچال فریزر ویرپول شما هر کدام از انواع دوقلو،درب فرانسوی یا ساید که باشد، جابه جایی آن مشکل است و نمیتوان به سادگی آن را به تعمیرگاه برد، به همین دلیل برای تعمیر وسایل خانگی بزرگ از برند ویرپول مانند یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و … خدمات تعمیر در محل را برای رفاه حالتان فراهم کرده ایم.

تعمیر در منزل یخچال فریزر های whirpool از خدمات تخصصی مستر تعمیر است که به صورت تخصصی برای تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران ارائه شده است و همچنین جهت رفاه حال شما عزیزان امکان ثبت درخواست تعمیر محصولات ویرپول به صورت ۲۴ ساعته وجود دارد و میتوانید با ورود به وب سایت رسمی مستر تعمیر درخواست خود را در هر ساعتی از شبانه روز برای یخچال فریزر ویرپول ثبت نمایید.

مستر تعمیر برای عیب یابی و تعمیر یخچال ویرپول در منزل تمامی قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز مانند برد ها،فیلتر ها و … را برایتان فراهم میکند بنابراین اگر سرویس و تعمیر محصولات ویرپول از جمله یخچال فریزر را به مستر تعمیر واگذار کنید ،صفر تا صد تعمیرش را برایتان انجام خواهد داد.

  • تعمیر کار یخچال whirpool در شمال تهران
  • تعمیر کار یخچال whirpool در جنوب تهران
  • تعمیر کار یخچال whirpool در شرق تهران
  • تعمیر کار یخچال whirpool در غرب تهران
تعمیرکار سیار یخچال ویرپول در منزل
تعمیرکار سیار یخچال ویرپول در منزل

هزینه تعمیر یخچال فریزر ویرپول در منزل

هزینه تعمیر یخچال فریزر های ویرپول با توجه به نوع یخچال ، نوع مشکل و لوازم یدکی که احتیاج دارد متفاوت است و با توجه به نوسانات قیمت لوازم یدکی محصولات ویرپول نمیتوان یک نرخ ثابت و مشخص برای تعمیر یخچال فریزر ویرپول اعلام نمود اما شما میتوانید با مستر تعمیر از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و با مشخص کردن نوع یخچال (دوقلو، ساید و درب فرانسوی) و مشکلی که برای آن پیش آمده از هزینه های تعمیر آن با خبر شوید.

لازم به ذکر است که هزینه های تعمیر یخچال ویرپول شامل مواردی از جمله هزینه ایاب و ذهاب و هزینه قطعات یدکی مورد نیاز برای تعمیر یخچال میشود.

ما در مستر تعمیر همواره در تلاشیم تا با کمترین هزینه انواع لوازم خانگی برند ویرپول را در محل تعمیر کنیم ، برای اطمینان میتوانید قیمت ها و تعرفه های مستر تعمیر را با سایر همکاران مقایسه کنید.

هزینه تعمیر یخچال فریزر ویرپول در منزل
هزینه تعمیر یخچال فریزر ویرپول در منزل

شماره تعمیرکار تخصصی یخچال فریزر ویرپول whirpool

اگر به دنبال شماره تعمیر کار ماهر و متخصص در تهران برای تعمیر یخچال فریزر و ساید از برند ویرپول هستید ،میتوانید مستر تعمیر را به عنوان معتبر ترین تعمیرکار یخچال فریزر ویرپول انتخاب نمایید، برای ثبت درخواست تعمیرکار سیار برای یخچال های ویرپول در مستر تعمیر ۲ راهکار پیش رویتان قرار دارد:

راهکار اول برای درخواست تعمیر کار سیار لوازم خانگی whirpool این است که در ساعات اداری با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید و راهکار دوم این است که مشخصات خود را به صورت برخط در وب سایت مستر تعمیر ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت درخواست شما را پیگری کرده و نیروی متخصص برای تعمیر یخچال فریزرتان را به محل اعزام نماید.

 

مزایای استفاده از ویدئو پروژکتور

۴ بازديد
در قدیم نمایش فیلم‌ ها فقط در سینماها و نمایش‌ های تلویزیونی فقط بر روی تلویزیون‌ ها ممکن بود اما در حال حاضر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن ویدئو پروژکتورهای متنوع، بسیار راحت‌ می‌ توان یک سینمای خانگی داشت و فیلم‌ ها را با کیفیت بالا و ابعاد بزرگ‌ تر تماشا کرد. قطعا مزایای استفاده از ویدئو پروژکتور می‌ تواند مخاطبان زیادی را به خود جذب نماید.
قطعا تلویزیون یک صفحه نمایش بزرگ است که بیشتر به چشم می‌ آید ولی در مقابل ویدیو پروژکتور نیز دارای مزایای بیشتری بوده و برای استفاده در یک فضای سرگرمی خانگی می‌ توان از آن‌ ها استفاده کرد. برخی از ویژگی‌ های آن عبارت‌ اند از:
  • قابل تنظیم بودن اندازه صفحه
  • ایجاد تصاویر بزرگ
  • راحتی چشم
  • ابعاد جمع و جور
  • قابلیت جابجایی
  • قیمت
چنانچه قصد خرید ویدیو پروژکتور را دارید پیشنهاد می‌ کنیم در ادامه مطالب همراه ما باشید.
مزایای استفاده از ویدئو پروژکتورسینمای خانگی
مزایای ویدئو پروژکتور
قابل تنظیم بودن اندازه صفحه
یکی از ویژگی‌ های ویدئو پروژکتورها که باعث تمایز آن‌رها از تلویزیون شده‌ است این بوده که روی هر سطحی کار می‌ کنند و در واقع نیازی به تهیه صفحه نمایش ندارند. اکثر کسانی که ویدیو پروژکتورهای خانگی را تهیه می‌ کنند برای نمایش تصاویر از دیوار سفید استفاده می‌ کنند و تصویر را بر روی دیوار تنظیم می‌ نمایند.
یکی از مزیت‌ های ویدئو پروژکتورهای خانگی این است که صفحه نمایش آن‌ ها قابل تنظیم بوده و در هر اندازه بزرگ یا کوچک تنظیم می‌ شود. نکته‌ ای که باید به‌ خاطر داشته باشید این است که اندازه تصویر ویدئو پروژکتور دائمی نیست و با توجه به نیاز فرد قابل تنظیم می‌ باشد.
اما اگر شما یک تلویزیون ۴۰ اینچی را تهیه کنید و از ابعاد آن راضی نباشید تنها کاری که می‌ توانید انجام دهید تعویض آن با یک مدل جدید است. ولی وقتی از ویدئو پروژکتور استفاده می‌ کنید اگر نیاز داشته باشید که یک تصویر بزرگ‌ تر داشته باشید می‌ توانید به‌ راحتی تنظیمات مربوطه را انجام دهید و نیازی به خرید یک ویدئو پروژکتور دیگر نخواهد بود.
مزیت های صفحه نمایش قابل تنظیم
  • نمایش روی دیوار
  • تنظیم اندازه صفحه نسبت به نیاز
  • سازگاری
  • نیاز به خرید سخت افزار جدید نخواهد بود.
ایجاد تصاویر بزرگ
یکی از مزایای ویدئو پروژکتورها این است که محدود به حد بیرونی نیستند اما تلویزیون‌ ها دارای اندازه مشخصی بوده که باز هم به فناوری روز بستگی دارند. ویدئو پروژکتورهای خانگی در مقایسه با تلویزیون اصلا محدود نیستند و این جزو مزایای ویدئو پروژکتور بشمار می‌ رود.
صفحه‌ نمایشی که از ویدئو پروژکتور حاصل می‌دشود قطعا می‌ تواند وسیع‌ تر و بزرگ‌دتر از صفحه نمایش تلویزیون باشد. اندازه تصویر نیز نسبت‌دبه میزان فاصله ویدیو پروژکتور قابل‌ تغییر است یعنی هر چه ویدئو پروژکتور فاصله‌ اش تا صفحه نمایش بیشتر باشد اندازه تصویر بزرگ‌ تر خواهد بود.
مزیت های ایجاد تصاویر بزرگ
  • تولید تصاویر بسیار بزرگ‌ تر
  • به‌ آسانی و در سریع‌ ترین زمان ممکن اندازه تصویر شخصی سازی می‌ شود
  • نسبت‌ به تلویزیون هزینه در هر اینچ بسیار کمتر است
  • با ویدیو پروژکتور تجربه شبیه تئاتر خواهید داشت.
راحتی چشم
همان‌ طور که می‌ دانید چشم یکی از اعضای بسیار مهم در بدن ما به شمار می‌ رود که تمام تلاشمان را برای سلامت و راحتی آن باید بکنیم. ویدیو پروژکتور می‌ تواند زمینه‌ های راحتی چشم را به حداکثر برساند. قطعا همه ما می‌ دانیم که خواندن حروف بزرگ‌ تر بسیار آسان‌ تر از حروف کوچک‌ تر است و چشم به‌ راحتی می‌ تواند حروف بزرگ را مشاهده کند. در نتیجه همین مورد را اگر در نظر داشته باشید ویدئو پروژکتورها با ارائه تصاویر بزرگ‌ تر باعث راحتی چشم می‌ شوند.
همچنین بر خلاف تلویزیون‌ هایی که نور را ساطع می‌ نمایند، اصلاً در ویدیو پروژکتور این حالت وجود ندارد و با منعکس کردن نور موجبات راحتی چشم را فراهم می کند.
علاوه‌ بر تمام مواردی که ذکر شد فاصله بین بیننده و صفحه نمایش نیز می‌ تواند بر روی راحتی چشم تاثیرگذار باشد و هنگامی‌ که چشم خسته باشد تماشای تصاویر بزرگ‌ تر برای آن راحت‌ تر است.
مزیت های راحتی چشم
  • برخلاف تلویزیون که نور را ساطع می‌کند، ویدئو پروژکتورها نور را منعکس می‌ کنند
  • نور منعکس‌ شده فشار کمتری را به چشم وارد می‌ کند
  • مشاهده تصاویر بزرگ‌ تر راحت‌ تر بوده و کمتر باعث خستگی چشم می شود.
ابعاد جمع و جور
ویدیو پروژکتور نسبت‌ به تلویزیون و فضای کمتری را اشغال می‌ کند و حتی برخی از آن‌ ها نیز قابل‌ حمل هستند. بنابراین می‌ تواند جایگزین بسیار مناسبی برای تلویزیون باشد.
همچنین اغلب این ویدیو پروژکتور قابل نصب برروی دیوار و سقف بوده و حتی برخی از آن‌ ها روی پایه نیز نصب می‌ شوند. بنابراین شما با توجه فضایی که دارید می‌ توانید مناسب‌ ترین مدل نصب آن را انتخاب نمایید.
امروزه ویدیو پروژکتورهای پرتاب کوتاه و فوق کوتاه موجب شده‌ اند که بتوان در اتاق های بسیار کوچک نیز از ویدیو پروژکتور استفاده کرد. برای این منظور می‌ توان این دستگاه‌ ها را بر روی قفسه نیز قرار داد. در مورد صفحه نمایش ویدئو پروژکتور نیز باید بگوییم که قابل نصب بر روی دیوار بوده و حتی جمع می‌ شوند یعنی در واقع هیچ فضایی را اشغال نمی‌ کنند.
مزیت های جمع و جور بودن ابعاد پروژکتور
  • به‌ آسانی در تمامی مکان‌ ها نصب می‌ شوند
  • از فضای در دسترس به‌ صورت بهینه استفاده می‌ شود
  • تأثیری بر روی زیبایی فضا نخواهند داشت.
قابلیت جابجایی
ویدیو پروژکتورهای خانگی علاوه‌ بر ایجاد سرگرمی دارای وزن کمی بوده (بین ۱ تا ۱۰ کیلوگرم) که به‌ راحتی می‌ توان آن ها را جابجا کرد.
قطعا برای کسانی که دائماً در حال جابجایی هستند، ویدئو پروژکتور گزینه‌ ای مناسب به شمار می‌ رود که می‌ تواند جایگزین تلویزیون شود.
مزایای استفاده از ویدئو پروژکتورویدئو پروژکتور
مزیت های قابل حمل بودن
  • دارای وزن سبک بوده و حمل‌ و نقل آن آسان است
  • در هر جایی به‌ راحتی می‌ توانید از آن استفاده کنید و حتی در سفرها نیز همراه خود ببرید.
قیمت ویدئو پروژکتور
با توجه به مزایایی که این نوع فناوری در اختیار شما قرار می‌دهد، قیمت آن بسیار منطقی است. البته ویدئو پروژکتورها با توجه به کارایی و کیفیت و برند دارای قیمت‌ های گوناگونی هستند که شما می‌ توانید با توجه به بودجه خود مناسب‌ ترین آن‌ ها را انتخاب کنید. لازم به ذکر است ویدئو پروژکتورهای استوک در بازار عرضه می‌ شوند که می‌ توانند کارایی یک ویدیو پروژکتور آکبند را با قیمت ارزان‌ تر در اختیار شما قرار دهند.
مزیت های قیمت مناسب
  • فراهم کردن سینمای خانگی با بهترین قیمت
  • دارای قیمت کمتر نسبت به تلویزیون
در آخر
ما سعی کردیم در این مقاله هر آنچه لازم است در مورد مزایای استفاده از ویدئو پروژکتور بدانید را بررسی کنیم. چنانچه قصد خرید این دستگاه را دارید ابتدا مطالب فوق را با دقت مطالعه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. مجموعه‌ آی ژکتور ارائه‌ دهنده ویدیو پروژکتورهای متنوع با برندهای گوناگون است که شما می‌ توانید از طریق همین سایت به‌ صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید کتاب درسی از کتاب فروشی

۶ بازديد
خرید کتاب درسی از کتاب فروشی

خرید کتاب درسی از کتاب فروشی

خرید کتاب درسی از کتاب فروشی، یکی از امور رایج می باشد که در زمان نیاز به کتاب درسی با آغاز سال تحصیلی انجام می پذیرد.

از این رو تصمیم داریم علاوه بر این که شما را با کتاب های درسی هر پایه تحصیلی آشنا کنیم، به شما نحوه خرید کتاب های درسی را نیز بگوییم. با ما همراه باشید.

به طور خرید کتاب های درسی از فروشگاه هایی که به صورت تخصصی به عرضه و فروش کتاب های درسی می پردازد، امری رایج و متداول می باشد. همین طور یکی از روش های سنتی خرید کتاب های درسی است که از گذشته تا به امروز با ما همراه بوده است.

اما همین مسئله لازم به داشتن تجربه، شناخت کتاب های درسی هر مقطع و… می باشد. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم پیش از این که کتاب های درسی مقطع تحصیلی را خریداری کنید، از مشاورین سیب ترش برای هر پایه تحصیلی مشاوره بگیرید.

برای هر مقطع تحصیلی چه کتاب های درسی ای نیاز می باشد؟

به طور کلی هر یک مقاطع تحصیلی، دارای کتاب هایی مربوط به همان پایه می باشند. پیش از این که خرید کتاب های درسی را انجام دهید، لازم است تمامی دروس مرتبط را بررسی و شناسایی کنید.

به طور مثال مقطع های تحصیلی رشته های ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی، هر کدام تعدادی دروس تخصصی و عمومی دارند. به همین خاطر لازم است به طور کامل با هر یک از کتاب های درس های عمومی و تخصصی آشنا باشید.

توجه داشته باشید که یکی از روش های خرید کتاب های درسی، ثبت نام از طریق کتاب فروشی، سایت و یا نمایندگی های مجاز و تحت نظارت آموزش و پرورش می باشد. شما می توانید از این طریق به راحتی خرید کتاب های درسی مورد نیاز خود را انجام دهید.

خرید کتاب درسی از کتاب فروشی

خرید کتاب درسی از کتاب فروشی برای مقطع های تحصیلی مختلف

برخی از مقاطع تحصیلی مانند دوران ابتدایی، کتاب های درسی از سوی مدرسه به دانش آموزان داده می شود. همین امر می تواند شما را از زحمت خریدن کتاب های درسی معاف کند.

برای خرید کتاب های درسی می توانیم از چه روش هایی اقدام کنیم؟

روش های مختلفی برای خرید کتاب های درسی وجود دارد. از این رو تصمیم داریم به صورت کامل و جامع این روش ها را برای شما توضیح دهیم.

خرید کتاب های درسی از فروشگاه کتاب

یکی از روش های رایج و متداول و همین طور سنتی، مراجعه به فروشگاه های کتاب، برای خرید کتاب های درسی می باشد. توجه داشته باشید که این روش علاوه بر این که مزیت های مختلفی دارد، معایب مختص به خود را نیز دارد.

به طور مثال با در نظر گرفتن حجم ترافیک های روزانه شهری، شما مجبور خواهید بود تا زمان زیادی را برای رفت و آمد به فروشگاه کتاب صرف نمایید. هم چنین این امکان وجود دارد که پس از مراجعه به کتاب فروشی متوجه شوید که کتاب های درسی پایه مورد نظر شما را موجود نداشته و مجبور خواهید شد تا زمان بیش تری را صرف مراجعه به کتاب فروشی های مختلف کنید تا بتوانید کتاب های درسی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

اما مزیتی که خرید کتاب از کتاب فروشی دارد، بررسی کتاب های درسی از نظر ظاهر و عدم پارگی و مشکل می باشد.

خرید کتاب های درسی از سایت های فروش کتاب

از دیگر روش های خرید کتاب درسی که امروزه مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است، مراجعه به سایت های فروش کتاب می باشد. این روش علاوه بر این که هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی و ندارد، باعث می شود افراد بتوانند در صرف وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنند.

سیب ترش یکی از سایت های فروش کتاب می باشد که محصولات و کتاب های مختلفی را با موضوعات متفاوت برای دانش آموزان و افراد علاقه مند به کتاب فراهم نموده است.

خرید کتاب های درسی از مراکز و نمایندگی های آموزش و پرورش

یکی دیگر از روش های خرید کتاب های درسی، مراجعه به مراکز و نمایندگی هایی می باشد که کتاب های درسی را به دانش آموزان ارائه می کند. توجه داشته باشید که این مراکز زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت داشته و شما در زمان خرید کتاب های درسی مجبور به بررسی کتاب های هر پایه تحصیلی نخواهید بود.

اما لازم است بدانید که برای خرید کتاب از این مراکز، باید از پیش ثبت نام انجام دهید تا در زمان پخش کتاب های درسی از سوی آموزش و پرورش سهمیه شما نیز در نظر گرفته شود.

خرید کتاب درسی از کتاب فروشی

معرفی روش های مختلف خرید کتاب درسی از کتاب فروشی

خرید کتاب های درسی از فروشگاه به صورت آزاد

برخی از فروشگاه ها، به صورت آزاد و بدون در نظر گرفتن قیمت پشت جلد هر کتاب، کتاب های درسی هر مقطع را به دانش آموزان ارائه می دهند. مراجعه به این مراکز نیز از دیگر روش هایی می باشد که می توانید برای خرید کتاب های درسی آن را انتخاب کنید.

مبدل حرارتی استیل

۵ بازديد

مبدل حرارتی استیل

مبدل حرارتی استیل یکی از محصولات بسیار پر کاربرد در بخش‌ های صنعتی مختلف می‌ باشد که وجود آن الزامی خواهد بود. اگر قصد خرید مبدل حرارتی استیل دارید پیشنهاد می‌ کنیم حتماً در مورد آن اطلاعات لازم را کسب نمایید و سپس اقدام به خرید کنید. در ادامه ما به بررسی این محصول می‌ پردازیم.
 مبدل حرارتی استیل چیست و چه کاربردی دارد؟
در این بخش به شما خواهیم گفت که مبدل حرارتی استیل چیست و چه کاربردی دارد. مبدل حرارتی استیل یکی از محصولات بسیار مهم و پرکاربرد برای انتقال حرارت می‌ باشد. نحوه عملکرد و کارایی این محصول بسیار ساده بوده و تقریباً در تمامی بخش‌ های صنعت کاربرد بسیار فراوانی دارد. به‌ منظور انتقال حرارت و همچنین تأمین آب گرم در موتورخانه‌ های گرمایشی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
عملکرد این قطعه بسیار پرکاربرد به این صورت است که یک سیال با دمای بالاتر وارد سیستم خواهد شد و در بخش دیگری از سیستم یک سیال دیگر نیز وارد می‌ شود. در هنگام تماس این دو سیال با یکدیگر انتقال حرارت صورت‌ گرفته و عملکرد محصول را نشان می‌ دهد. این مبدل‌ های حرارتی در ابعاد و اندازه‌ های مختلف ساخته و تولید می‌ شوند. با توجه به جنس بسیار عالی آن‌ ها طول عمر مناسبی داشته و بازدهی بسیار بالایی خواهند داشت. از مبدل حرارتی استیل در شیلات، آکواریوم و غیره استفاده می‌ شود.
مبدل حرارتی استیلمبدل حرارتی استیل
مبدل حرارتی استیل
همان‌ طور که از نام مبدل حرارتی پوسته و لوله مشخص است از ۲ بخش اصلی تشکیل می‌ شود:
بخش اول شامل پوسته همان بدنه اصلی مبدل است که باید مطابق با استانداردهای لازم تولید شود. قسمت بعدی لوله‌ های مبدل هستند که به شکل‌ های مختلف در بدنه یا همان شِل تعبیه می‌ شوند. البته جالب است بدانید که مبدل حرارتی از بخش‌ های دیگری نظیر نازل‌ ها، اتصالات و در صورت نیاز کلگی های مبدل تشکیل می‌ شود. مطابق با استاندارد TEMA (tublar exchanger manufacturers association) مبدل حرارتی پوسته و لوله طراحی و تولید می‌ شوند.
 جنس بدنه و لوله‌ های مبدل های استیل
در ساخت مبدل‌های حرارتی پوسته و لوله از متریال مختلفی استفاده می‌شود که باید بر اساس شرایط سیستم بکار رود. در انتخاب جنس بدنه و لوله‌ها باید یکسری نکات کلی و عمومی را در نظر داشت ولی مهم‌ترین آن‌ها نوع سیال است. چنانچه میزان اسیدی یا بازی بودن سیال ورودی و خروجی متفاوت باشد قطعاً در تعیین جنس مبدل نقش دارد.
 رای ساخت مبدل‌های حرارتی استیل می‌ توان از آلیاژ استنلس استیل استفاده کرد. کلاس‌ های مورد استفاده برای ساخت این نوع مبدل‌ها ۳۰۴، ۳۱۰ و ۳۱۶ هستند. در مقابل سیال باید سایز، جنس لوله انتقال حرارت و واکنش لوله‌ ها انتخاب شود. بدین منظور می‌ توان از لوله‌ های فین دار نیز استفاده کرد. معمولاً برای اپراتورها از لوله‌ های فین دار استفاده می‌ کنند که شامل افزایش بازدهی انتقال حرارت می‌ باشد.
مشخصات فنی انواع مبدل‌ های حرارتی استیل
مبدل‌های حرارتی استیل دارای مشخصات زیر هستند و متناسب با نیاز مشتری قابل تولید می‌ باشند:
  •  از آلیاژ استنلس استیل ۳۱۴ یا ۳۱۶ برای تولید پوسته این محصول استفاده می‌ شود.
  •  لوله‌های داخل به‌ صورت تک پاس هستند. لازم به ذکر است که به مبدل‌ های حرارتی تک پاس E-type نیز گفته می شود.
  •  لازم به ذکر است که مبدل‌ های حرارتی استیل به‌ صورت نمونه‌ های E-type قابل‌ تولید هستند یعنی لوله‌ ها به شکل رفت‌ و برگشت طراحی می‌ شوند.
  •  اتصالات از نوع NPT رزوه ای بوده و در کلاس‌ های 2000 ،3000 ،6000 تولید می‌ شوند.
  •  این محصولات را می‌ توان به انواع دیپ فیلترهای شنی و همچنین تجهیزات آب گرم موتورخانه متصل کرد.
از نکات دیگر مبدل‌ های حرارتی که باید بدانید می‌ توان به فشار کاری ۱۰ بار تولید آن‌ ها اشاره کرد که از ظرفیت ۲۰ تا ۲۰۰ کیلو وات قابل تولید هستند. همچنین سطح حرارتی این مبدل‌ ها را با فوت مربع مشخص می‌ کنند. لازم به ذکر است که مبدل های حرارتی استیل فضای کمتری در مقایسه با نمونه‌ های مسی اشغال خواهند کرد.
قیمت مبدل حرارتی استیل
برای ساخت و تولید مبدل‌ های حرارتی از پارامترهای مختلفی باید پیروی کرد که تمامی آن‌ ها می‌ توانند روی قیمت تأثیر بگذارند. مثلاً روش‌ های طراحی، مواد اولیه مناسب و مرغوب روشی که برای تولید به کار می‌ رود مثل جوشکاری، مونتاژ و غیره همگی تأثیر بسزایی روی قیمت نهایی خواهند داشت. توجه داشته باشید حتی جنس اتصالاتی که به بدنه مونتاژ می‌ شوند نیز می‌ توانند در تعیین قیمت تأثیر گذار باشند. برای اطلاع از قیمت این محصولات می‌ توانید با مشاوران آذران مخزن در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.
مبدل حرارتی استیلمبدل حرارتی استخر
سوالات متدوال در مورد انواع مبدل حرارتی پوسته و لوله
مبدل حرارتی مسی بهتر است یا استیل؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مبدل‌های حرارتی مسی ازنظر انتقال حرارت نسبت‌به نوع استیل بهتر عمل می‌کنند. اما اگر می‌خواهید از این نوع تجهیزات برای استخر استفاده کنید باید جنس استیل آن را خریداری کنید زیرا در برابر مقدار کلر بسیار بالایی که در آب استخر موجود است مقاومت بهتری دارد و عمر آن بیشتر خواهد بود.
جوشکاری مبدل‌ های حرارتی استیل به چه روشی است؟
از آلیاژ فولاد ضد زنگ برای ساخت مبدل‌ های استیل استفاده می‌ شود که معمولاً از کلاس‌ های ۳۰۴ استفاده می‌ کنند ولی در صورت نیاز می‌ توانند از نوع ۳۱۶ استفاده کرد. تمامی تجهیزات انتقال حرارتی که از استنلس استیل ضد زنگ تولید می‌ شوند، برای ساخت و مونتاژ به روش جوشکاری TIG یا جوش آرگون نیاز خواهد بود. در این روش جوشکاری جنس الکترود مطابق با جنس بدنه محصول خواهد بود.
مبدل چگونه کار می‌ کند؟
آب استخر وارد مبدل خواهد شد و از سوی دیگر آب دیگ به مبدل منتقل می‌ شود. این عملیات موجب گرم شدن آب استخر خواهد شد.
تفاوت بین مبدل حرارتی مسی و استیل در چیست؟
یکی از تفاوت‌ های اصلی این دو جنس در سرعت انتقال حرارت است. چنانچه اندازه‌ ها و ابعاد هر دو با هم برابر باشد، مبدل‌ های حرارتی مسی بازده بالاتری خواهند داشت.
تفاوت مبدل حرارتی صفحه ای با مبدل پوسته و لوله؟
اولین تفاوت آن‌ ها این است که مبدل‌ های حرارتی صفحه‌ ای فشرده و کوچک هستند که این مورد باعث ایجاد صرفه‌ جویی ۸۰ درصد خواهد شد. اتلاف حرارت در مبدل صفحه‌ ای مساحت کم‌ تر نسبت‌ به مبدل پوسته و لوله کم دارد.
در آخر
ما سعی کردیم در مطالب فوق آن‌ چه لازم است پیش‌ از خرید مبدل حرارتی استیل بدانید را بررسی کنیم. چنانچه قصد خرید این تجهیزات را دارید می‌ توانید همین حالا با کارشناسان مجموعه آذران مخزن تماس بگیرید تا برای خرید شما را راهنمایی کنند.