شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

ترازوی بدون چاپگر محک

۶ بازديد

ترازوی بدون چاپگر محک

ترازوی بدون چاپگر محک از جمله محصولاتی ست که همیش مشتریان خاص خود را دارد، شرکت محک برای افزایش تنوع سبد محصولات خود انواع ترازوی محک از جمله ترازوی چاپگردار محک و ترازوی بدون چاپگر محک را ارائه می کند. ترازوی بدون چاپگر محک نسبت به ترازوهای پرینتر دار قیمت مقرون به صرفه تری دارند. ترازوی بدون چاپگر محک در ظرفیت های مختلف 15 کیلوگرم، 30 کیلوگرم، 35 کیلوگرم و 50 کیلوگرم موجود می باشد. اغلب افراد گمان می کنند ترازوی بدون چاپگر محک از هیچ امکاناتی برخورد نیست و ارزش خرید ندارد اما ترازوی بدون چاپگر محک تنها امکان ارائه رسید را ندارد از نظر حافظه،اتصالات و امکانات این نوع ترازو با ترازوی چاپگردار محک برابر است؛ حتی در یکسری از ترازوی بدون چاپگر محک امکان اتصال ترازو به پرینتر جانبی نیز وجود دارد که امکان کار با ترازو را راحت کرده است.

انواع ترازوی بدون چاپگر محک

ترازوی بدون چاپگر محک در دو مدل علمک دار  بدون علمک و همچنین نمایشگر با قیمت واحد 5 رقم و 6 رقم وجود دارد. مبتدی ترین ترازوی بدون چاپگر محک ترازوی مدل 9800 می باشد که در دو ظرفیت 15 کیلوگرم و 30 کیلوگرم ارائه می شود، این ترازوی بدون چاپگر محک نسبت به سایر ترازوها از ابعاد کوچکتری برخوردار است و از نظر قیمت پایین ترین قیمت را میان ترازوهای محک دارد.

ترازوی سری 11000 محک در دو ظرفیت 35 و 50 کیلوگرمی تولید می شدند که یکی از قدیمی ترین ترازوهای بدون چاپگر محک هستند این مدل از ترازوی محک توقف تولید شده و جای خود را به ترازوی بدون چاپگر محک مدل 15000 و 16000 داده است.

ترازوی سری 15000 محک دارای متنوع ترین ترازوی بدون چاپگر محک است. در این سری از ترازو محک دو مدل ترازوی علمک دار و بدون علمک ساخته شده است که با توجه به نیاز مشتری و میز کار فروشگاه می توان ترازوی دلخواه را انتخاب کرد. قیمت واخد در این سری از ترازوی بدون چاپگر محک 5 رقم و قیمت کل 6 رقم می باشد.

ترازوی سری 16000 محک از جدیدترین و پرفوش ترین ترازوی بدون چاپگر محک می باشد.این سری از محصولات محک جایگزین سری 15000 شده است چرا که با افزایش قیمت ها  اکر مشاغل نیاز به یک ترازو با قیمت واحد 6 رقم دارند. در سری 16000 محک ترازوی بدون چاپگر محک در دو ظرفیت 35 کیلوگرم و 50 کیلوگرم تولید شده است. قیمت واحد ترازوی محک سری 16000 تا 6 رقم و 7 رقم و قیمت کل تا 7 رقم و 8 رقم قابل مشاهده است. این ترازو از اتصالات کامل برخوردار است و امکان اتصال به پرینتر جانبی را نیز دارد.

ترازوی بدون چاپگر محک

علمک دار یا بدون علمک

قیمت کل قیمت واحد

ظرفیت (کیلوگرم)

مدل ترازو

بدون علمک

6 رقم 5 رقم 15-30

9800

علمک دار 6 رقم 5 رقم 35-50

11000

بدون علمک

6 رقم 5 رقم 35-50 15000B

علمک دار

6 رقم

5 رقم

35-50

15000A

علمک دار

7 رقم 6 رقم 35-50

16000

خرید ترازوی بدون چاپگر محک

از مهمترین سوالات در هنگام خرید ترازوی بدون چاپگر محک قیمت واحد، ظرفیت ترازو و امکان اتصال به پرینتر جانبی ست. جهت خرید ترازوی بدون چاپگر محک می توانید علاوه بر مراجعه ی حضوری در نمایندگی رسمی محک کالا به صورت تلفنی و یا از طریق درگاه سایت سفارش خود را ثبت نمایید.

قیمت ترازوی بدون چاپگر محک

همانطور که بالاتر گفته شد ترازوی فروشگاهی محک سری 9800 کمترین قیمت را در ترازوی بدون چاپگر محک دارد این ترازو دارای نمایشگر دو طرفه ال ای ست که وزن، قیمت واحد و قیمت کل را نشان می دهد. ترازوی سری 9800 محک ترازوی سیار ساخت ایرانی ست که نسبت به ترازوهای سیار چینی در بازار کیفیت بدنه و استراکچر و خدمات بسیار بهتری دارد.

ترازوی بدون چاپگر محک سری 15000 و 16000 از نظر قیمتی تفاوت چندانی ندارند و به دلیل امکانات پیشرفته و جدیدتر بودن و همچنین قیمت واحد 6 رقمی در ترازوهای سری 16000 انتخاب بهتری به عنوان ترازوی بدون چاپگر محک هستند. با توجه به نیاز بازار و همچنین بودجه افراد شرکت توزین توان سنجش (محک) انواع ترازوی بدون چاپگر محک را تولید کرده است که در این صفحه انواع آنها به همراه قیمت و مشخصات را به طور کامل قرارا داده ایم.

محک کالا نمایندگی رسمی محصولات محک قیمت ترازوی بدون چاپگر محک را طبق لیست قیمت کارخانه و بدون تغییر قیمت و با حذف واسطه به فروش می رساند. خدمات پس از فروش 10 ساله محصولات محک نشان دیگری از کیفیت بالای محصولات شرکت محک است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.